e-REJESTRACJA – INSTRUKCJA
e-REJESTRACJA umożliwia zarejestrowanie się do lekarza na wizytę z domu przez internet.
Aby móc w pełni korzystać z systemu e-REJESTRACJA trzeba założyć w portalu konto (login i hasło).
Konto do portalu e-REJESTRACJA można założyć wyłącznie w Rejestracji Przychodni przy Azotach przy ul. Narutowicza 3.
W rejestracji informujemy, że chcemy założyć konto w portalu e-REJESTRACJA.
Podajemy:
– adres email – na który zostanie przysłane hasło do portalu e-REJESTRACJA.
Login zostanie nadany w Rejestracji – login należy zapamiętać – system rozpoznaje duże i małe litery, nie używać polskich znaków.
Każda osoba rejestrująca się do portalu e-REJESTRACJA musi mieć swój indywidualny adres email, nie ma mozliwości założenia kont dla kilku osób na ten sam adres email.
Po zalogowaniu w portalu e-REJESTRACJA klikamy w „Wolne terminy”.
Wybieramy interesujący nas termin i klikamy „Wyszukaj”.
System poda nam wszystkie wolne wizyty dla lekarzy w szukanym przez nas terminie.
Interesujący nas termin wizyty rezerwujemy klikając „Rezerwuj”.
Aby przejść na stronę portalu kliknij w obrazek poniżej: